تور والیبال وزمین بازی

 تور والیبال از نوع تورهای ورزشی در مرکز زمین قرار دارد و مانند خط مرزی ، جداکننده دو قسمت زمین از هم است.دردو سمت تور، هر زمین به اندازه 9 متر مساحت دارد و به طور برابر  تقسیم شده است.دو میله فلزی از دو طرف تور را نگه داشته اند و تور به وسیله آنها روی زمین ثابت شده است.

حاشیه  کنار زمین به اندازه 3 متر از هرطرف است.

در هر سمت زمین تا 3 متر خط حمله یا خط پایان قرار دارد و حاشیه زمین باید حدود 2 متر در هر طرف تا خط زمین فاصله داشته باشد.

 تور استاندارد والیبال

تور والیبال نصب شده در زمین مسابقه دارای 5 متر و 9سانت طول و 1 متر عرض می باشد.سوراخهای تو والیبال مربع شکل است و اندازه آن10 سانتی متر است .

کناره های تور والیبال با پارچه ای به جنس کتان دوخته شده و ضخامت آن 5 سانتیمتر است.

تور والیبال به اندازه 2 متر و 43 سانت از زمین فاصله دارد.تنظیم این ارتفاع در بازی نوجوانان به عهده مجمع ملی واگذار شده است.

فاصله دو انتهای تور از زمین یکسان است و حتی نباید به اندازه 2 سانت  اختلاف داشته باشند.

ارتفاع تور والیبال برای بانوان 2 متر و 33 سانتی متر است.

 تور والیبال سیار

برای سرگرم شدن در سفر یا گردش های جمعی میتوانید تور والیبال متحرک را به همراه  داشته باشید.این وسیله قابل نصب روی زمین است و در چمن و زمین و آسفالت امکان نصب آن وجود دارد. حتی در سن ساحل هم میتوانید آن را فرو ببرید و ثابت کنید.

این دستگاه قابلیت  تنظیم ارتفاع و کادر را دارد و بسیار سبک و قابل حمل می باشد.

 جنس توروالیبال

تور والیبال مناسب برای باشگاههای ورزشی و مدارس، نخ ابریشمی است .سایز آن معمولا 9 متر و دارای سیم بوکسول برای کشش زیاد تور می باشد.

تور والیبال ممکن است طرح ابریشم باشد .یا تور ابریشمی با نوار برزنت یا تور ابریشمی از جنس اعلا باشد.

خواندن 5362 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224