تور باربند کامیون و تریلی

 تورهای باربند کامیون و تریلی در انواع مختلف و به صورت سفارشی موجود می باشد تورهای باربند دربرابر آفتاب مقاوم بوده و موجب  جلوگیری از پرتاب بار به خارج از می شود.

تور باربند مخصوص کامیون و ماشین های حمل بار طراحی و دوخته شده است .تور باربند بادوام و محکم است و قابلیت کششی دارد تا بار را روی باربند تنظیم کند.این تورها در انواع  تریلر ، وانت یا کامیون برای نگه داشتن بار مناسب هستند.

تور باربند با قلاب های از جنس پلی پروپلین ، به پشت باربند وصل میشود . این قلاب ها پلاستیکی هستند ، زنگ نمیزنند و بدنه اتومبیل را خراش نمیدهند.شما با اطمینان خاطر میتوانید تور را روی باربند خود نصب کنید.

تورها دربرابر اشعه UV مقاومند و اندازه آن 60 * 78 سانت می باشد. جنس تورهای باربند دربرابر شرایط جوی مقاوم است و دیرتر از بین میرود یا آسیب میبیند.

تورهای مناسب برای کامیون های بزرگ حدود 2 متر هستند و برای کامیونت ها کمی از این اندازه کوچک ترند .تورهای باربری مناسب برای حمل اثاثه همچون فریزر و یخچال از این نوع می باشند.

نوع دیگر تورهای باربری یک شبکه توری منحصر به فرد است که روی کامیون ، یدک کش و یا قایق خود میتوانید استفاده کنید.سوراخ های کوچک این توری حدود 3.5 سانتیمتر هستند و به راحتی میتوانند بارها را مانند برگ و تزئینات و ... مهار کنند. اینتورها برای تزئینات هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. شبکه های تور از جنس پلی استر هستند و به وسیله قلاب یا تسمه برروی لنگر اتومبیل ثابت میشوند.

تورها به شکلی طراحی شده است که در حین نصب گره نمیخورد و به راحتی به قلاب وصل میشوند. میتوانید در عرض چنددقیقه بار خود را پوشش دهید و ایمن کنید.

تورهای امینی باربری امروزه بسیار رارایج هستند و به دلیل نصب آسان زیاد مورد استفاده قرار میگیرند. تورهای باربری محدودیت حجم بار را کاهش میدهند و اطمینان خاطر و آرامش بیشتری برای حمل بار به شما میدهند. این تورها را میتوان فارغ از حجم و اندازه بار استفاده کرد.

خواندن 8306 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(21 رای‌ها)
توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224