تور های استتار

اهمیت و ضرورت استتار

یکی از روشهایی که امروزه در دفاع از نفرات، جنگ افزارها، تجهیزات و سیستمها کاربرد عمده ای پیدا کرده است، استتار و و روشهای متداول آن است.
آنچه در دفاع هوشمندانه نقش مهم و اساسی دارد، آگاهی از دشمن است، از آنجا که یکی از مهمترین وظایف سرباز حفظ خود، تسلیم و یا نابودسازی نیروی دشمن است، سرباز آینده به تجهیزات و تسلیحات متعددی مجهز می باشد که توانا ییها و قابلیت های رزمی او را به طور موثر افزایش داده و این امر به نوعی موجب افزایش روحیه ی وی میشود، درچنین شرایطی باید عواملی را به کار گرفت تا سرباز و تجهیزاتش از دید دشمن دور باشد و بهترین روش استفاده از عوامل استتار مناسب با شرایط اقلیمی و محیطی است.
انواع استتار

به دو نوع نظامی و غیرنظامی (برای شکار) تقسیم بندی می شود:
تور استتار شکار وتفریحی: این تورها در انواع تور استتار جنگلی و کامپیوتری موجود می باشد . از این تورها برای مصارف تزیینی بخصوص تزیین غرفه ها و نمایشگاها نیز استفاده میشود.
تور استتار نظامی: شامل تورهای استتار معمولی و ضد رادار است تورهای استتار معمولی مانند تورهای استتار شکار می باشد .

تورهای استتار ضد رادار: توربافان در راستای اقتصاد مقاومتی و خود کفایی اقدام به تولید تورهای ضد رادار نموده است این تورها کاربرد نظامی داشته وتنها با مجوز خاص قابل سفارش است.

خواندن 2941 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224