تور آنتی فولینگ

خلیج ها و دریاها بدلیل شرایط اکوسیستمی خاص براي پرورش آبزیان بویژه پرورش در قفس، مکان بـا اهمیـت و ارزشمندی می باشند. یکی از مشکلات مهم پرورش آبزیان در قفس، رویـش رشد گیاهان و جانوران آبزي روي سطح تورها است که باعث کاهش بازده پـرورش، تسـریع از بـین رفـتن تور و افزایش هزینه خواهد شد. بنابراین نیاز به انتخاب روش مناسب جهت کنترل این موجودات مـی باشـد. 

لزوم انتخاب بهترین روش برای جداسازی این موجودات یا فولینگها، نیازمند شناسایی و شناخت زیستی این موجودات در جهـت ارزیـابی روشـهاي مناسب براي کنترل آنها با کمترین هزینه می باشد.

شرکت توربافان به عنوان مجموعه پیشرو در زمینه تولید تورهای پرورش ماهی در قفس، برای اولین بار در ایران اقدام به ارائه سرویس آنتی فولینگ تورهای پرورش ماهی با استاندارد نروژ کرده است.

خواندن 3526 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224