توربافان

توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

حلقه و تور بسکتبال
03 شهریور 1398

در پشت حلقه ی بسکتبال یک تخته است که حلقه به آن متصل شده است.این تخته عمودی و بزرگ است و از یک تکه چوب محکم و صاف ساخته شده است.این تخته در تمامی مسابقات داخلی و تمرینها و مسابقات بین المللی قرار داد و تنها در محیط های تفریحی ممکن است به شکل بیضی یا بادبزنی شکل در پشت حلقه نصب گردد.این شکل از تخته استاندارد نیست و در بازیهای حرفه ای مورد استفاده قرار نمیگیرد.

 حلقه بسکتبال تا تخته حدود 30 سانتی متر فاصله دارد و قطرآن 45 سانتی متر است.

حلقه میتواند ثابت باشد و یا با میله برقی به سقف متصل شود.معمولا میله های برقی بعد از بازی جمع میشوند.

تخته بسکتبال کمک میکند تا تور وارد حلقه شود.

تور بسکتبال مهمترین جزء بازی بسکتبال است که تقریبا ارزشی برابر حضور توپ در بازی دارد.بدون حضور تور نمیتوان بازی کرد .تور برای بسکتبال ضروری است و ارتفاع آن هم باید مناسب باشد.

ارتفاع تور بسته به سن بازیکنان متفاوت است .اگر بزرگسال هستید ، حلقه بسکتبال در مسابقات کودکان برای شما کوتاه است و تنها تا کمر شما میرسد.

جنس تور بسکتبال از چیست ؟

تورهای ضد ضربه : تورهای ورزشی بسکتبال از جنس الیاف جامد بادوام و نایلونی ساخته میشوند.در حقیقت نایلون ضد ضربه مقاوم است . نایلون مانع از ضرب دیدن تخته بسکتبال و استهلاک آن میشود.

تور بسکتبال با 12 حلقه به میله محکم میشود تا ثابت و استوار بماند.جنس نیمه بالایی تور نایلون و پایین آن پنبه است.

این تورها هم برای استفاده در سالن ها و هم برای استفاده خانگی مناسب هستند.

تور های فولادی :

برخی از تورها با فولاد ضد زنگ ساخته شده اند وبه شکل حلقه های بهم بافته شده می باشند .این شکل از تورها در تمامی شرایط آب و  هوایی و در تمام فصول دوام می آورند.

 تورهای فلزی مطابق استاندارد حلقه توپ است و در باشگاههای ورزشی یا منزل میتواند مورد استفاده قرار بگیرد.

قلاب این تورها به راحتی به حلقه گیرمیکند و پاره یا آسیب دیده نمیشود.

در زمان خرید تجهیزات بسکتبال باید به سن بازیکنان دقت داشته باشید.این نکته مهم است که برای باشگاه بزرگسالان خرید میکنید یابرای مدرسه کودکان.

قفس پرورش ماهی
03 شهریور 1398

شیوه جدید برای پرورش ماهی ، کشت ماهی در قفس نامیده میشود.این روش در جریان آب رودخانه ها و کانال ها در نقاط مختلف دنیا رو به گسترش است.پرورش ماهی در قفس باعث افزایش امید به تولید ماهی میشود.

در حال حاضر حدود 6000 قفس در رودخانه ها برای پرورش ماهی ، و بیشتر ماهی تیلاپیا وجود دارد.این روش تا 10 سال پیش وجود نداشت.

بر اساس تحقیقات بدست آمده از کشاورزان ، این روش پروش ماهی در حوضچه های توری بسیار موثر است. از این جهت که تعداد ماهی های در قفس نسبت به حوضچه افزایش یافته و سود بیشتری برای کشاورزان به دنبال دارد .

در نتیجه سیاست کاری وزارت خانه ها و جهاد کشاورزی بر گسترش این روش پرورش ماهی است. این شیوه پتانسیل بالایی برای افزایش تولید ماهی دارد .

مزایای پرورش ماهی در قفس

پرورش ماهی در سراسر جهان رواج دارد .با استفاده از این روش هرکشاورز میتواند در صورت تمایل ، در مزرعه خود اقدام به پرورش ماهی بکند.پرورش ماهی در قفس برای بسیاری از مردم جذاب است .زیرا محصول فراوانی میتواند از یک منطقه کوچک برداشت شود.از آنجا که ماهی ها در یک منطقه متمرکز قرار دارند ، در صورت بروز مشکل ، امکان تشخیص و برطرف کردن آن به راحتی ممکن است.

جنس قفس پرورش ماهی از چیست ؟

تور قفس پرورش ماهی سفت و محکم و از جنس پلاستیک سخت یا الیاف ضخیم ساخته میشوند.قفس دارای یک چهارچوب محکم است و با توری انعطاف پذیر پوشیده میشود.قفس های انعطاف پذیر برای آبهای آرام مناسب اند.زیرا خطر شکارشدن ماهی ها در این آبها توسط لاکپشت و مرغ ماهی خوار وجود ندارد .

کدام نوع قفس پرورش ماهی را انتخاب کنیم ؟

بیشتر گونه های ماهی را میتوان در این قفس ها پرورش داد ، اما برخی از انواع ماهی ها در این شرایط بهتر رشد میکنند .بهتر است پیش از انتخاب با مراکز ذیربط در این مسئله ، مانند تعاونی محل زندگی خود مشورت کنید تا ببینید کدام ماهی بهتر در این منطقه رشد میکند و برای شما در دسترس است.

تور ترامپولین
03 شهریور 1398

تور ترامپولین یکی از لوازم جانبی ترامپولین است که به طور قابل توجهی احتمال سقوط و آسیب به چهارچوب ترامپولین را کاهش میدهد.
نخستین فروش موفق ترامپولین به همراه تورهای ایمنی آن توسط مارک پابلیکور در سال 1997 انجام شد.
تا سال 2006 ، 80% کل فروش ترامپولین به همراه تورهای اضافه شده به آن اتفاق افتاد.
انواع ترامپولین را بشناسید :
اگر میخواهید در منزل ترامپولین داشته باشید انواع مختلفی از این وسیله برای انتخاب و خرید وجود دارد.ترامپولین Springfree ، ترامپولین مستطیل شکل ، ترامپولین بیضی شکل و ترامپولین با حلقه بسکتبال.
اما مهمترین فاکتور در انتخاب ترامپولین کیفیت ، دوام و قیمت مقرون به صرفه آن است.
ترامپولین برای کودکانی که به ژیمناستیک علاقه مند هستند بسیار مناسب است.این ورزش کودکان را به وجد می آورد و به آنها امکان بازی بدون نیاز به بیرون رفتن از محوطه خانه را میدهد.
اگر یک حیاط کوچک و یا پارکینگ دارید میتوانید این وسیله را درآن جای بدهید.این روزها آسان نیست بچه ها را برای بازی به بیرون از خانه ببرید و استفاده از ترامپولین بهتر از بالا و پایین پریدن در رختخواب است.
چند نکته درباره خرید ترامپولین:
اولین چیزی که در مورد خرید ترامپولین مهم است ، سن بچه هاست.فضای خلوت و مناسب و لوازم جانبی مورد نیاز شما در خرید بسیار موثر است.
ممکن است زمان خرید یک نوع از ترامپولین برای شما جذاب باشد. اما باید به ویژگی هایی چون ایمنی ، اندازه تشک ،کیفیت و دوام آن نیز توجه لازم را بنمایید.
بهترین نوع از ترامپولین که البته قیمت بالاتری دارد ، ترامپولین با تور محافظ است .اندازه تور 3.5 تا 4 متر است .
ترامپولین بیضی شکل برای بچه های 6 – 7 ساله مناسب هستند .اگر جای نگهداری آنها را دارید میتوانید این مدل از ترامپولین را خریداری کنید.
ترامپولین مستطیلی اغلب محبوب ترین نوع ترامپولین هستند .این فرم از ترامپولین جای کمتری میگیرد و اگر حیاط کوچکی دارید این مدل برای شما مناسب تر است .ترامپولین مستطیلی نسبت به مدل بیضی فضای کمتری اشغال میکند.

 

تور محافظ پیست اسکی
03 شهریور 1398

یکی از رشته های ورزشی که تجهیزات و تاسیسات ورزشی در آن نقش مهمی را ایفا می کند، ورزش اسکی است. یکی از مهمترین و مفید ترین راهکارهای پیشرفت ورزش اسکی استفاده از وسایل و امکانات و تاسیسات مناسب و استاندارد می باشد.

برای جلوگیری از وقوع حوادث برای اسکی بازان در پیست اسکی و برای جلوگیری از سقوط ار بلندی، برخورد با درختان کنار پیست و دیگر موانع تورهای محافظ پیست اسکی تعبیه شده است که میتواند از آسیب رساندن به اسکی بازان جلوگیری نماید.

 

مشخصات تور پیست اسکی:

تور محافظ پیست اسکی به دو نوع A و B تقسیم می شود که هرکدام کاربرد خاصی دارد.

تور A که به رنگ آبی است برای محافظت از سقوط اسکی بازان با سرعت زیاد به درون دره است.

تور B نیز که به رنگ قرمز است برای محافظت از برخورد اسکی بازان با موانع و درختان کنار پیست است.

برای نصب تور در پیست های اسکی از لوله های با جنس پلی کربنات با قطر 35 میلیمتر، با ارتفاع 2.5 متر و در رنگ های آبی و قرمز استفاده می شود.

مش تور پیست اسکی 7 سانتی متر می باشد.

 

تور شید نت
03 شهریور 1398

تور شید نت (Shade net) قابل استفاده در مناطق گرمسیر برای محافظت از درختان و گیاهان در برار گرما است. علاوه براین تور شید نت باعث عدم آسیب رساندن تگرگ و طوفان به محصولات کشاورزی و میوه ها می شود.
تور شید نت شرکت توربافان از جنس مقاوم، بادوام و در عین حال سبک HDPE تهیه شده است و دارای UV است.

 

کاربرد تور در کشاورزی
03 شهریور 1398

استفاده از تور در کشاورزی دلایل و مزایای زیادی دارد. از جمله آن باید به :

محافظت از چمن در نقاط بارانی

محافظت از چمن در برابر عبور و مرور خودرو و افراد

تسلیح چمن و خاک زمین های اسب سواری

ایجاد پارکینگ های چمن

تقویت و مراقبت از نهال های باغداری و کشاورزی

تنظیم نور در سقف گلخانه ها

محافظت از محصولات در برابر باد های شدید

تورهای کشاورزی معمولا از جنس نایلون هستند و دربرابر خوردگی و پارگی مقاوم اند.انعطاف پذیر و قابل مطابقت با محیط مورد نظر می باشند.

سبک و قابل حمل هستند و نصب آنها سریع و آسان است.با شرایط مختلف آب و هوایی سازگارند و آسیب نمیبینند.

تورهای سفارشی
03 شهریور 1398

تورهای سفارشی معمولا برای استفاده در منازل و باتوجه به ارتفاع و متراژ اتاق یا راهرو تهیه میشوند.تورهای سفارشی از نوع تور محافظ هستند و در تراس ، راهروها و حیاط مورد استفاده قرار میگیرند.

پس از مشخص شدن محل نصب باید ارتفاع و طول فضای مورد نظر برای تور در نظر گرفته شود تا بعدا در باز و بسته شدن درب ها یا حرکت بین اتاق ها مشکلی به وجود نیاید.

برای نصب تور باید پایه ای برای آن در نظر گرفته شود و در نتیجه اندازه تور کمی بیشتر است تا بتواند در چهارچوب قرار بگیرد. معمولا برای اتصال تور در تراس و راهرو از پایه استفاده میشود.

 

 

تور ضد پرنده مزارع انگور
03 شهریور 1398

برای جلوگیری از آسیب انواع محصولات کشاورزی مانند انگور از تور ضدپرنده استفاده میشود.

تور جمع آوری محصولات کشاورزی
03 شهریور 1398

تور جمع آوری محصولات کشاورزی

جهت جمع آوری محصولات کشاورزی همچون : زیتون، بادام،انجیر،انگورو... مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از این تورها ضایعات حاصل از جمع آوری محصول را کاهش میدهد و همچنین در تعداد نیروی کار صرفه جویی میشود.این تورها بهداشت و سلامت محصول را در زمان جمع آوری از باغات تامین میکنند.

تور جمع آوری محصول با راتفاع معین از سطح زمین در زیردرختان بسته میشود و دیگر محصول روی زمین نمی افتد تا له شود یا آلوده گردد.همچنین مخاطرات بالارفتن از شاخه و تنه برای چیدن محصول را ندارد.

تور ضد تگرگ
03 شهریور 1398

ازآنجایی که کشاورزان و باغداران عزیزمان در ماههایی از سال به سبب بارش تگرگ دچار ضایعات هنگفتی می شوند شرکت توربافان اقدام به تولید توری های ضد تگرگ از بهترین مواد اولیه کرده است که مشکل را برطرف نموده است.

تور ضد تگرگ باعث جلوگیری از ورود خسارت ناشی از باد و تگرگ می شود.

 

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224