توربافان

توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

 دروازه فوتسال 900

   بافته شده از نخ  pp900

    در بسته بندی سلفون

    ابعاد استاندارد

 

تور دروازه فوتسال 3000 

     بافته شده از نخ pp  3000

     دربسته بندی کاور  

     ابعاد استاندارد

 تور دروازه  فوتسال ابریشمی  

   نخ ابریشمی نمره  90

  در بسته بندی کاور

  ابعاد استاندارد         

تور دروازه فوتسال گلدنت

  بافته شده ازنخ pp8000

  دور دوزی شده

 بسیارلوکس

 ابعاد استاندارد

 تور دروازه فوتسال باربن

  بافته شده از تور ابریشمی 5 سانت

  بدون گره با نمره 90( آنتی یووی)  

  طناب دوزی دور تور

   در بسته بندی کاور

 

 

 

 

تورکشی سقف سالن های ورزشی جهت محافظت از سقف های کاذب، لامپ ها و شیشه پنجره ها می باشد.

به هنگام تورکشی دریچه هایی در داخل تور برای تعویض و یا تعمیر لامپ ها ایجاد می شود.

 

تور هندبال گلدنت

تهیه شده از نخ pp8000

دور دوزی کامل

رنگی-سفید

ابعاد استاندارد 2 * 3 متر

ابعاد شبکه های تور 10 * 10

شركت تولیدی و بازرگاني توربافان ، پیشرو درزمینه تولید و توزیع انواع تورهای صنعتی ، دریایی ، ورزشی و نظامی ، فعالیت خود را از اسل 1373 آغاز کرده است و توانسته تا امروز سهم قابل توجهی از بازار داخل کشور را به خود اختصاص دهد.

ما با تكيه بر دانش روز و مدیریت خلاقانه ، نوآوری ، عزم و اراده ای فولادین و دارا بودن ارتباطات بین المللی با بيش از 20 توليد كننده در سراسر دنيا هم اینک بیش از نیمی از نیاز بازار داخلی را به انواع تور تامین نموده ایم.

 

 

تور دروازه فوتسال / هندبال 3000
دوخته شده با نخ 3000 - کلفت

در سایز استاندارد دروازه های فوتسال و هندبال 

رنگ سفید
مناسب مدارس و سالن های ورزشی

 

 

انسان از زمان های بسیار دور توجه خاصی به دریا داشته است و بخشی از نیاز غذایی خود را با صید آبزیان مختلف تامین کرده است. روش های سنتی گذشته دیگر جوابگوی نیاز رو به رشد امروز را ندارد. گشورهائی نظیر آمریکا، فرانسه، ژاپن و اسپانیا در صید به روش پرساین از مهارت خاصی برخوردارند.

این روش از سال 1370 در ایران نیز آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

 

شرکت توربافان با سابقه درخشان در زمینه تولید انواع تور، برای اولین با در ایران قدام به تولید تور پرساین کرده است.

پرورش دهندگان میگو همیشه با مشکل هجوم پرندگان شکاری به مزارع پرورش میگوی خود هستند که این کار باعث بروز آسیب جدی به مزارع پرورش میگوی آنها شده است.

 

شرکت توربافان با ارائه راه حلی مطمعن و کم هزینه برای مقابله با پرندگانی شکاری، اقدام به تولید تور ضد پرنده در مزارع پرورش میگو ( anti predator bird netting for shrimp farms ) کرده است.

در سال های اخیر تا حد زیادی میگو در رژیم غذایی خانواده ها جای خود را باز کرده است و با توجه به پتانسیل های که در کشور وجود دارد، پرورش میگو از لحاظ اقتصادی هم توجیه پذیر و هم یک فرصت سرمایه گذاری استثنایی است.

 

شرکت توربافان با ارائه انواع تورهای آبزی پروری مانند: تور پرورش ماهی در قفس، تور پرورش میگو و... به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه تولید تور اقدام به تولید تور پرورش میگو ( Shrimp Net) برای اولین بار در ایران نموده است.

حلقه ای فلزی یا پلاستیکی به اشکال (دایره ای، مربعی یا مثلثی) که تور به آن متصل شده و به وسیله دسته چوبی یا فلزی برای حمل و جابه جایی و صید ماهی در استخرهای بتونی به کار می رود. تور ساچوک می بایست بدون گره باشد تا در موقع نمونه برداری، سطح بدن ماهی آسیب نبیند. بهتر است روی حلقه های فلزی به وسیله لوله پلاستیکی مانند شلنگ آب پوشانده شود. این وسیله با ابزارهای ساده در اندازه های مختلف برای اهداف متفاوت قابل تهیه می باشد.

اکثرصید های تجاری که بوسیله تورهای ترال ماهی و میگو انجام می گیرد بطور ناخواسته مقدار زیادی از آبزیان که جنبه اقتصادی ندارند صید می شوند و لطمه بزرگی به ذخایر دریا وارد می کند.

طبق آمارهای موجود در کشور عزیزمان ایران تعداد بیست فروند کشتی صیادی ترال ماهی انجام می دهند و تعداد دوازده شناور کشتی هم صید ماهی و صید میگو انجام می دهند و همچنین تعداد 1575 فروند لنج صید میگو به شیوه ترال کف فعالیت دارند. که سالانه مقدار 20000 بیست هزار تن صید ضمنی دارند که به دریا ریخته می شود بنابراین نیاز به کاهش صید ضمنی و استفاده بیشتر از آن تعجب آور نیست.

از آنجائیکه بیشترین صید ضمنی در آبهای خلیج فارس آبزیان ریز کمتر از 20 سانتیمتر است، شرکت توربافان با سابقه بیش از 25 سال در زمینه تولید انواع تور، برای اولین بار با همکاری یک شرکت معتبر خارجی اقدام به طراحی و تولید تورهای ترال مدرن نموده است که این امر می تواند معایب تورهای ترال سنتی را رفع نموده و در کاهش صید ضمنی نیز کمک شایانی نماید.

شرکت توربافان به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه انواع تور تلاش کرده است که در آبهای خلیج فارس و دریای عمان بتواند درصدی از این صید ناخواسته را کاهش دهد که انشاالله موردتوجه قرار گیرد تا بتوانیم قدم کوچکی در حفظ ذخایر آبزیان کشور عزیزمان برای نسل آینده برداشته باشیم.

 

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224