توربافان

توربافان

توربافان بعنوان یکی از پرسابقه ترین گروه ها در صنعت تولید تورهای ایمنی ، ورزشی و قفس پرورش ماهی کشور و دارای اعتبار بالا در داخل و خارج از کشور تلاش می کند تا مناسبترین تولیدات و خدمات را در بهترین سطح در حوزه فعالیت خود ارائه دهد.

تور زیتون
03 شهریور 1398

در حال حاضر بیش از 8500 هکتار از باغات استان قزوین زیر کشت زیتون است که از این مقدار بیش از 4600 هکتار از آن سنتی و بارور هستند که زمینه رونق اقتصادی و تولید محصولات سالم صادراتی در استان را فراهم می آورند.

گیاه زیتون مانند سایر گیاهان دارای آفات و بیماری های مختلف است که می توان با رعایت و اصول صحیح کاشت و برداشت از خسارات ناشی آنها تا حد زیادی جلوگیری کرد.

هر ساله در فصل برداشت زیتون به علت عدم وجود دستگاه های مکانیزه و افراد بی تجربه بخش قابل توجه ی از محصول زیتون در هنگام برداشت نامناسب بر روی زمین ریخته و باعث از بین رفتن زیتون می شود.

 

شرکت توربافان با هدف ارائه جدیدترین و کارآمدترین روش های محافظت از محصولات کشاورزی و ارتقاء سطح کیفی آنها، اقدام به تولید تور زیتون( Olive net) نموده است.

 

 

 

 

تور تزئینی
03 شهریور 1398

 

 کاربرد تورهای تزئینی  شامل :  تورهای تزئینی اتاق کودک ، تور اتاق عروس ، تور تزئین اتومبیل ، تور پشت شیشه اتو مبیل و کلیه تور های  تزئینی بصورت سفارش قابل تولید میباشد .  تور تزئین اتاق کودک به ابعاد 4*3 و در رنگ بندی مختلف موجود می باشد.

  

 

 

 

 

تور مزرعه و پرورش طیور
03 شهریور 1398

   تورهای پرورش پرندگان و حیوانات ، با  توجه  به اینکه در تماس مستقیم  با موجودات میباشد از تورهای بدون گره  (Knotless Net ) هستند، تا درهنگام برخورد با بدن پرندگان ایجاد خراش و به طبع ایجاد  بیماری ننماید. همچنین تور پرورش پرندگان باید  آنتی یووی  و مقاوم در برابر پوسیدگی  باشد.

 

تور پد هلیکوپتر
03 شهریور 1398

تور پد هلی کوپتر برای حمل و نقل راحتر هلی کوپتر، جلوگیری از لیز خوردن هلی کوپتر در هنگام فرود آمدن در محل هایی اعم از؛ فرود بر عرشه کشتی، دکل های نفتی، ساختمان و برج ها و زمین های تفریحی استفاده می شود.

از ویژگی های تور پد هلی کوپتر می توان به:

_ طول عمر مناسب

_ ضربه گیر

_ تهیه شده از بهترین مواد

_ نصب سریع و راحت

_ مقاومت کششی بالا

_ مقاوم در برابر  اشعه خورشید

_ مقاوم در برابر سایش

تور راپل نیز امروز علاوه بر مصارف نظامی ، برای تفریح و سرگرمی در پارکها و طبیعت مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت و ضرورت استتار

یکی از روشهایی که امروزه در دفاع از نفرات، جنگ افزارها، تجهیزات و سیستمها کاربرد عمده ای پیدا کرده است، استتار و و روشهای متداول آن است.
آنچه در دفاع هوشمندانه نقش مهم و اساسی دارد، آگاهی از دشمن است، از آنجا که یکی از مهمترین وظایف سرباز حفظ خود، تسلیم و یا نابودسازی نیروی دشمن است، سرباز آینده به تجهیزات و تسلیحات متعددی مجهز می باشد که توانا ییها و قابلیت های رزمی او را به طور موثر افزایش داده و این امر به نوعی موجب افزایش روحیه ی وی میشود، درچنین شرایطی باید عواملی را به کار گرفت تا سرباز و تجهیزاتش از دید دشمن دور باشد و بهترین روش استفاده از عوامل استتار مناسب با شرایط اقلیمی و محیطی است.
انواع استتار

به دو نوع نظامی و غیرنظامی (برای شکار) تقسیم بندی می شود:
تور استتار شکار وتفریحی: این تورها در انواع تور استتار جنگلی و کامپیوتری موجود می باشد . از این تورها برای مصارف تزیینی بخصوص تزیین غرفه ها و نمایشگاها نیز استفاده میشود.
تور استتار نظامی: شامل تورهای استتار معمولی و ضد رادار است تورهای استتار معمولی مانند تورهای استتار شکار می باشد .

تورهای استتار ضد رادار: توربافان در راستای اقتصاد مقاومتی و خود کفایی اقدام به تولید تورهای ضد رادار نموده است این تورها کاربرد نظامی داشته وتنها با مجوز خاص قابل سفارش است.

تور داربست شرکت توربافان تهیه شده از جنس HDPE سبک است که برای جلوگیری از سقوط ابزار آلات ساختمانی و همچنین باعث محافظت از کارگران و عابرین پیاده می شود.

 

تور داربست شرکت توربافان دارای UV می باشد که در مقابل اشعه خورشید ( مشکل رایج در تمامی تورهای پلاستیکی) محافظت می کند.

تورهای بدون گره
03 شهریور 1398

 مزیت تورهای بدون گره Knotless  می توان به سبکی و آسانتر مورد استفاده قرار می گیرد و مقاومت تور های بدون گره در برابر اصطکاک و فرسایش بالاتر می باشد.

شرکت توربافان در راستای اهداف بلند مدت خود برای اولین بار در سال 1385 اقدام به تولید تورهای بدون گره نمود که این تورها بسته به نوع کاربردشان با انواع نخ های پلی استر، پلی آمید، پلی پروپلین و پلی اتیلن تولید می شود که اکثرا در زمینه پرورش ماهی و طیور کاربرد دارد.

 

 تور ایمنی وساختمانی 

     تورهای بافته شده از نخ های بسیار مقاوم با قابلیت ارتجاعی بالا می باشد این تورها از نوع تور های بدون گره (knotless nte ) می باشند تا در هنگام سقوط افراد از  بروز هرگونه صدمه و جراحات جلوگیری شود .  تورهای ایمنی ساختمانی دارای استانداردهای مخصوص خود می باشد که باید توسط افراد متخصص نصب گردد.

تورهای بادشکن و غبارگیر 

    این  تورها که به  تورهای وایند برکر  ( Wind Breaker )  نیز معروف می باشد در اطراف ساختمانها و کارگاهها نصب می شوند تا  از ورود باد و طوفان و سرما به  داخل  کارگاه  و  همچنین از خروج و پرتاپ نخاله و ابزاربه خارج از کارگاه جلوگیری میکند. این تورها  از جنس های مختلف و مقاوم  در مقابل پوسیدگی و آفتاب می باشد این تورها بخصوص در کارگاه های ساختمانی داخل شهرها کاربرد فراوانی دارد و علاوه  برمسائل ایمنی باعث حفظ زیبایی شهر نیز میشود.

   متاسفانه هنوز در کشور ما از گونی استفاده می شود که علاوه  بر اینکه ظرف مدت کوتاهی درمقابل آفتاب پوسیده شده  وپاره میشوند و باعث زشتی ساختمان و نمای کار می شود گاهی باعث سقوط داربست ها و همچنین تاریک شدن فضای داخلی ساختمان می شود.

 تورهای نخاله گیر  

این تورها معمولا دارای شبکه های ریزی می باشند که به همراه تور ایمنی بسته شده ومانع از سقوط ابزار ونخاله های ریز میشود.

 تورهای باربند کامیون و تریلی در انواع مختلف و به صورت سفارشی موجود می باشد تورهای باربند دربرابر آفتاب مقاوم بوده و موجب  جلوگیری از پرتاب بار به خارج از می شود.

تور باربند مخصوص کامیون و ماشین های حمل بار طراحی و دوخته شده است .تور باربند بادوام و محکم است و قابلیت کششی دارد تا بار را روی باربند تنظیم کند.این تورها در انواع  تریلر ، وانت یا کامیون برای نگه داشتن بار مناسب هستند.

تور باربند با قلاب های از جنس پلی پروپلین ، به پشت باربند وصل میشود . این قلاب ها پلاستیکی هستند ، زنگ نمیزنند و بدنه اتومبیل را خراش نمیدهند.شما با اطمینان خاطر میتوانید تور را روی باربند خود نصب کنید.

تورها دربرابر اشعه UV مقاومند و اندازه آن 60 * 78 سانت می باشد. جنس تورهای باربند دربرابر شرایط جوی مقاوم است و دیرتر از بین میرود یا آسیب میبیند.

تورهای مناسب برای کامیون های بزرگ حدود 2 متر هستند و برای کامیونت ها کمی از این اندازه کوچک ترند .تورهای باربری مناسب برای حمل اثاثه همچون فریزر و یخچال از این نوع می باشند.

نوع دیگر تورهای باربری یک شبکه توری منحصر به فرد است که روی کامیون ، یدک کش و یا قایق خود میتوانید استفاده کنید.سوراخ های کوچک این توری حدود 3.5 سانتیمتر هستند و به راحتی میتوانند بارها را مانند برگ و تزئینات و ... مهار کنند. اینتورها برای تزئینات هم بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. شبکه های تور از جنس پلی استر هستند و به وسیله قلاب یا تسمه برروی لنگر اتومبیل ثابت میشوند.

تورها به شکلی طراحی شده است که در حین نصب گره نمیخورد و به راحتی به قلاب وصل میشوند. میتوانید در عرض چنددقیقه بار خود را پوشش دهید و ایمن کنید.

تورهای امینی باربری امروزه بسیار رارایج هستند و به دلیل نصب آسان زیاد مورد استفاده قرار میگیرند. تورهای باربری محدودیت حجم بار را کاهش میدهند و اطمینان خاطر و آرامش بیشتری برای حمل بار به شما میدهند. این تورها را میتوان فارغ از حجم و اندازه بار استفاده کرد.

درباره توربافان

از اينکه جامعه، توربافان را به‌عنوان شرکتی معتبر، استقبال‌کننده از تغيير و تحول، چابک، پويا، کارآفرين و ارزش‌گذار به حقوق اجتماعی می‌شناسد به‌خود می‌باليم.

تماس با توربافان

آدرس ما

  • تهران،جاده ساوه، سه راه آدران، شهرک صنعتی پاسارگاد(کاظم آباد)، خیابان کمیل، کوچه صنعت سوم، پلاک 17
  • 021-56133414
  • 021-56575518
  • 09123341435 - 09365888224